МЕНЮ

Qаbilet қызметі 8-14 жас аралығындағы оқушыларға диагностика жүргізеді

Диагностика жүргізу барысында оқушылардың ақыл-ой және эмоциялық дамуына қатысты көптеген қызықты фактілер анықталады. Мамандар алынған деректерді талдай отырып, бұл жас кезеңі танымдық дағдылар мен әлеуметтік өзара іс-қимылды қалыптастыру үшін негізгі кезең болып табылатынын атап өтті.

Жамбыл облысының оқушыларын дарындылыққа диагностикалау оқушылардың зияткерлік, шығармашылық, мәдени және спорттық түрлерде көрінетін бірегей қабілеттерін анықтауға және дамытуға бағытталған. Диагностика процесіне заманауи психологиялық және педагогикалық әдістерге негізделген кешенді тәсіл кіреді, бұл дарындылық деңгейін анықтап қана қоймай, қандай таланттарды дамыту керектігін де түсінуге мүмкіндік береді.

Осы диагностиканың маңызды кезеңі «4К» коммуникация, коллобарация, креативтілік, сын тұрғысынан ойлау және стандартты емес міндеттерді шешуге қабілеттілік бойынша бағалауға көмектесетін мамандандырылған тесттер мен тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Нәтижені бағалаумен қатар баланың жеке қасиеттеріне де елеулі назар аударылады: бастамашылық, табандылық, оқуға ынталандыру және өзін-өзі дамытуға ұмтылу.

Бұдан басқа, қолдау көрсете білетін білім беру ортасын құру дарынды балаларды дамытуда негізгі рөл атқарады. Оған жеке бағдарламалар, орталықтың тәжірибелі психологтарымен қосымша кеңес беру және мектептердегі байқаулар мен олимпиадаларға қатысу мүмкіндігі кіреді. Нәтижесінде дарынды оқушыларды диагностикалау мен қолдаудың кешенді тәсілі олардың әлеуетін барынша ашуға және қоғамда белсенді ұстанымын қалыптастыруға ықпал етеді.

Коммунальное государственное учреждение
«Региональный научно-практический центр
«Жамбыл дарыны» управления образования
акимата Жамбылской области
Разработка сайта
Semstar